Aby dokonać reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny

  • Po przesłaniu formularza zostanie automatycznie wygenerowany mail reklamacyjny. Potwierdzenie wysłania formularza otrzymasz na adres e-mail podany w Formularzu.
  • Do reklamowanego produktu dołącz kartkę z imieniem i nazwiskiem, abyśmy mogli zidentyfikować Twoją reklamację.
  • Korzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Możesz zgłoszenie reklamacyjne napisać odręcznie lub za pomocą innego dostępnego formularza. Ważne, aby takie zgłoszenie zawierało wszystkie wymagane informacje, takie jak:
  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację,
  • kontaktowy numer telefonu,
  • datę nabycia towaru,
  • rodzaj reklamowanego towaru,
  • dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia,
  • Twoje żądanie,

Przygotowaną przesyłkę należy wysłać na adres:

VICTORIA GOTTI Kościelec, ul. Nowa 29, 42-240 Rudniki
Telefon: 34 320 02 10

Rozpatrywanie reklamacji

Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia reklamowanego produktu. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany w formie poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Wypełnij formularz

    Dane reklamującego

    Imię i nazwisko

    Adres

    Kod pocztowy

    Miasto

    Telefon kontaktowy

    Adres email

    Dane reklamowanego produktu

    Nazwa / kod SKU produktu

    Kolor

    Rozmiar reklamowanego produktu

    Ilość

    Wartość reklamowanego produktu

    Data zakupu (format: DD.MM.RRRR)

    Numer paragonu lub zamówienia

    Żądania reklamującego (możesz zaznaczyć kilka opcji)

    - naprawa- wymiana- odstąpienie od umowy

    Opis wady, okoliczności powstania

    Polityka Prywatności (wymagane)